Sony Headphones zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony Headphones zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

Jakio 02-01-2008
Geschreven voor: Sony Headphones

De Creative-oortjes van mijn Creative Zen Vision-M waren 'verbruikt' en ik zocht naar oortjes van vergelijkbare kwaliteit. Ik heb me laten vertellen dat deze daaraan voldoen en zodanig heb ik ze aangeschaft. Het geluid is vergelijkbaar, en dus vrij goed. Hij past precies om mijn oor heen, en als iemand anders hem om doet krijg ik vaak te horen dat het net is alsof hij op maat is gemaakt. Hij veroorzaakt ook geen pijn aan het oor, hoelang je hem ook om hebt. mooi van vorm tevens. Wat betreft de slechte beoordeling van de persoon voor mij, het zal wel aan zijn iPod liggen. Voor diegene die een prima en comfortabel oortje willen, voor een goede prijs is dit zeker een aanrader.

Patrick707 28-12-2006
Geschreven voor: Sony Headphones

Heb deze hoofdtelefoon gekocht omdat de dopjes van mijn Apple Ipod
hoofdtelefoon bij het hardlopen steeds uit mijn oren vallen. De
geluidskwaliteit valt erg tegen. Weinig hoge en lage tonen.

Ik had misschien kunnen weten dat een product voor dit geld niet een optimaal
geluid geeft, maar dat het zo slecht zou zijn. Dit is zonde van het geld
geweest.